Perşembe, Şubat 21, 2008

Wings for Marie,

O kadın ölüyor, o sevgilim değil, o bana yeryüzünde en çok acı çektirmiş olan kadın,
O yüreğimi keskin bir bıçakla delik deşik eden kadın, Judith Marie,
Seni affediyorum, seni anlıyorum ve affediyorum.
Bu kadar güçlüyüm işte görmeni istiyorum,
Ağlamamak için uğraşan her çocuk kadar yıldızlara baktım,
O adamı affettim, ve senin zayıflığını affettim,
Bu dünyadan çıkmak isterken bu dünyayı kapımda buldum,
Anladım, takip ettim, kaydettim, kabul ettim,
Gerçeğin peşine düştüm, geometrik şekiller ve satranç oyunları
Who are you to wave your finger?
Tekdüze sesimde ritmimi buldum,
Şamanların ağıtlarından tüm zamanlara akan oluşu
Judith Marie
Seni hep sevdim, bu dünyayı, içindeki her ölümlüyü sevdiğim gibi sevdim seni,
Annem, ilk ve son aşkım
Ölmemen için daha ne yapabilirim
Sen üzülme diye daha ne yapabilirim,

He did it all for you.

Oğlun Maynard







Hiç yorum yok: